I thought it was "Since she put down I've been out going in my bed"

Help me Rhonda





Well since she put me down I've been out doin' in my head

Come in late at night and in the mornin' I just lay in bed



Well, Rhonda you look so fine (look so fine)

And I know it wouldn't take much time

For you to help me Rhonda

Help me get her out of my heart



Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda yeah

Get her out of my heart



She was gonna be my wife

And I was gonna be her man

But she let another guy come between us

And it ruined our plan



Well, Rhonda you caught my eye (caught my eye)

And I can give you lotsa reasons why

You gotta help me Rhonda

Help me get her out of my heart



Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda yeah

Get her out of my heart



Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda yeah

Get her out of my heart



Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda

Help me Rhonda

Help, help me Rhonda